fbpx

Skupinové tréningy

V našom ružinovskom fitku FORCE8 sa venujeme najmä skupinovým tréningom, na ktorých je postavený celý náš koncept. Robievame niekoľkomesačné pravidelné skupinové programy na premenu postavy, napr. program Nakop Špek alebo klasické silovo-kondičné skupinové tréningy na to, aby sme vás udržali vo forme celý rok.

Ako vám vieme pomôcť našimi tréningmi?

  • Potrebujete sa dostať do formy ako za mlada?
  • Potrebujete schudnúť pár kíl, nabrať svaly, či vyformovať postavu? 
  • Chceli by ste sa zbaviť pneumatiky okolo brucha alebo celulitídy na stehnách?
  • Potrebujete zlepšiť kondičku a cítiť sa fit?
  • Potrebujete sa začať hýbať, lebo vás bolí chrbát zo sedavej práce?
  • Potrebujete získať viac sebavedomia a krajšie telo?
  • Chcete zlepšiť svoj životný štýl? Začať sa zdravo stravovať a pravidelne cvičiť pod dohľadom?
  • Chcete schudnúť do svadobných šiat či po pôrode?
  • Hľadáte gym, pod ktorého strechou nájdete aj dobrú masérku?

S týmto všetkým a mnohým ďalšími problémami vám vieme pomôcť na našich skupinových tréningoch. Prečítajte si viac na tejto stránke a začnite s nami makať 🙂

skupinový tréning bratislava ružinov

Na čo sú naše skupinové tréningy zamerané?

Vo všeobecnosti by sme mohli povedať, že sa zameriavame najmä na silové a kondičné skupinové tréningy, ktorých cieľom je najmä:

  • chudnutie a spaľovanie tuku,
  • formovanie postavy a spevnenie,
  • zlepšenie kondície a vytrvalosti,
  • zlepšenie sily a držania tela,
  • zlepšenie sily a výzoru problematických partií ako sú zadok, stehná,           brucho, či paže,
  • mobilita a ohybnosť tela,
  • core tréning na pevné brucho a chrbát,
  • kompenzácia sedavého zamestnania.

Naše tréningy by sme mohli charakterizovať ako funkčný tréning, ktorého cieľom je z vás spraviť komplexne zdatného človeka, ktorý je silný, vytrvalý, chudý, sebavedomý a nič ho pri tom nebolí. 

skupinový tréning

Ako prebieha náš skupinový tréning?

  1. REZERVÁCIA TRÉNINGU - ako prvé odporúčame rezervovať si čas tréningu, ktorý vám vyhovuje. Naše tréningy prebiehajú ráno aj večer. Takto si zabezpečíte svoje miesto a my budeme vedieť, kto príde, koľko vás bude a na čo sa máme pripraviť.
  2. VČASNÝ PRÍCHOD DO GYMU - včasný príchod pred tréningom je dôkazom toho, že vám na tréningu záleží a chcete jeho čas využiť naplno. Preto odporúčame prísť 10 minút pred tréningom, v kľude sa prezliecť, vycikať, napustiť si vodu, či pripraviť gumičku do vlasov. 
  3. ROZCVIČKA - pred tréningom sa vždy 10 - 15 minút venujeme úvodnej fáze tréningu. Štandardne cca 3 - 5 minút venujeme zahriatiu organizmu na prevádzkovú teplotu. Nasleduje pár cvičení na rozhýbanie sa a mobilitu kĺbov, aktivačky, ktoré zodpovedajú hlavnej časti tréningu.
  4. BRIEFING - po skončení rozcvičky si všetkých zoberieme a vysvetlíme čo nás na tréningu čaká, čo je jeho cieľom, aké cvičenia budeme robiť a aká bude organizácia. Ukážeme vám správnu techniku cvičení a ich prevedenie, prípadne ľahšie a ťažšie verzie, preto začiatočníkov či pokročilých. Toto je dôležitá časť, ktorá trvá cca 5, maximálne 8 minút, ale zabezpečí nám hladký priebeh tréningu. 
  5. HLAVNÁ ČASŤ TRÉNINGU - po skončení rozcvičky a briefingu ideme na to. Podľa typu tréningu si rozdelíme jednotlivé cvičenia a začneme trénovať. Väčšinou máme pripravený časovač, kde vidíte koľko máte cvičiť alebo aká dlhá pauza nás ešte čaká. Hlavná časť tréningu má vždy presnú organizáciu. Hlavná časť trvá cca 30 - 45 minút. Táto časť je najdôležitejšia z celého skupinového tréningu a má na každý deň svoj špecifický cieľ. Niektoré dni sú zamerané viac na silu, iné na vytrvalosť a spaľovanie. Po cca 4 týždňoch meníme tréningový plán a meníme ciele na jednotlivé dni. 
  6. ZÁVER TRÉNINGU - v prípade, že sme mali kratšiu hlavnú časť, tak na záver si dáme buď "kardio" alebo len jednoduché valcovanie na masážnych valcoch pre uvoľnenie a prekrvenie svalov. Všetko záleží od typu tréningu, jeho cieľa a organizácie. 

Aké cvičenia používame na našich skupinovkách?

Ako sme spomínali vyššie venujeme sa najmä funkčnému a silovo kondičnému skupinovému tréningu. Výber cvičení pozostáva najmä z komplexných a viackĺbových cvičení. V našom gyme nepoužívame takmer žiadne stroje. Učíme vás hýbať sa a ovládať vlastné telo a tiež externú záťaž.

Medzi naše najobľúbenejšie cvičenia patria napr.:

  • cvičenia s kettlebellom - tgu, swing, drep, tlak rukou a pod.
  • cvičenia s veľkou činkou - drepy, mŕtve ťahy, tlaky a pod.
  • cvičenia s vlastným telom - kľuky, drepy, zhyby na hrazde alebo             príťahy, behy, skoky, lozenia alebo cvičenia na core, brucho a pod. 
  • cvičenia s jednorúčkami - výpady, tlaky, farmárska chôdza, príťahy        a iné
  • cvičenia na kruhoch - vis, zhyby, skin the cat, ...
  • cvičenia s inými pomôckami - cvičenia na TRX, s lodným lanom, s          expandrami, kladivami a pod.

Ak tieto cvičenia nepoznáte a ste začiatočník, nemusíte sa báť. Máme presné metodické postupy ako vás ich naučíme. Vďaka nášmu tréningovému programu sa v nich budete postupne zlepšovať a napredovať. Tréner vám vždy ochotne vysvetlí absolútne základy a najdôležitejšie technické prvky daného pohybu, aj dýchanie.

Veríme, že aj keď je niekto skúsenejší borec a tieto cvičenia už pár rokov robí, tak ho dostaneme na vyšší level. Vycibrené oko našich skúsených trénerov vidí veci, ktoré bežný človek ľahko prehliadne. Navyše náš programing je tak postavený, aby ste vedeli neustále napredovať aj keď máte už čo to odcvičené. 

Aká je kapacita našich tréningov?
force 8 - fitness centrum bratislava Ružinvo

Kapacitu našich tréningov sme obmedzili na maximálne 8 ľudí. Chceme zachovať kvalitu a nechceme z našich skupinových tréningov robiť masové hopsanie alebo skupinové spotenie sa. My robíme skupinový TRÉNING. A tam potrebujeme zabezpečiť určitú úroveň individualizácie, ktorá je pre nás podstatná. Taktiež chceme, aby každý z vás mal dostatok miesta na cvičenie a nemusel sa lepiť na spoteného spolumakača. 

Táto kapacitu umožňuje hlavne našim trénerom dostatočne a kvalitne sa venovať každému jednému z vás. 

Pár rokov dozadu som mal 109 kg pri výške 178cm, čo je dosť... Dnes mám 89kg, čo je stále dosť... Ale... Začalo to preventívnou prehliadkou, kde mi zistili vysoké hodnoty cukru v krvi, takisto tuku a cholesterolu... Tak som sa objednal k diabetologičke mojej mamy(inzulín 3x denne, to isté môj otec pred smrťou a obidve babky... (V tom čase už na liekoch boli aj o dva roky mladší brat a o 8 rokov mladšia sestra) pani doktorka bola úžasná, nedala mi žiadne lieky, ale dala termín, dokedy musím schudnúť a dostať parametre na určité hodnoty...A preto som začal chodiť do fitka a hýbať sa a časom som začal aj dodržovať životosprávu... A schudol som zo 109kg na 87kg... Pýtate sa, či to funguje? Začal som v auguste,dva tréningy do týždňa, po chvíli som prešiel na tri skupinovky do týždňa a teraz idem v členskom programe, bez obmedzenia počtu tréningov za týždeň. Momentálne vážim 89 kg a obvod pásu som znížil zo 110cm na 101cm...Komukoľvek, kto sa k tomuto postu dostane, môžem iba odporučiť, aby sa pridali k našej komunite a začali cvičiť pod dohľadom Moniky a Michala, som si istý, že sa to každému niekoľkonásobne vráti... Aj keď ja som práve ten, čo im kompletne každý cvik ofrfle 😂😂😂Dopĺňam, že pri poslednej preventívnej prehliadke som mal všetky hodnoty v parametroch zdravého človeka a neuzivam absolútne žiadne lieky...

Martin Bočák

Vrámci skupinových tréningov dbáme hlavne na tieto aspekty:

  • Technika a kvalitné prevedenie cviku - Toto je pre nás alfa - omega celého gymu a všetkých skupinových tréningov. Doslova "buzerujeme" za to, aby ste cvičenia robili čo najlepšie a správne. Nechceme u vás prehlbovať disbalancie alebo spôsobovať bolesti chrbta. 
  • Dobrá nálada a podpora - Chceme, aby ste sa na naše tréningy tešili a radi k nám chodili. Preto sa v našom gyme nestáva, že by vás niekto nepodporil alebo naopak deprimoval, či podceňoval. Na skupinovkách vždy panuje dobrá nálada. 
  • Komunita - Skupinový tréning je ideálny aj na trochu socializácie s podobne nastavenými ľuďom. Sme nesmierne šťastní, keď vidíme našich členov ešte 20 - 30 minút po tréningu ako sa medzi sebou rozprávajú. Komunita je jedným z našich hlavných pilierov.

Ako postupovať keď chcete začať u nás trénovať?

Dohodnite si úvodnú konzultáciu - vyplňte formulár a my sa vám čím skôr ozveme. Prejdeme si s vami konkrétne detaily o vás, vašich cieľoch, aktuálnom stave a pod., aby sme si boli istí, že vám vieme pomôcť a že naše tréningy sú pre vás vhodné.

Rezervujte si prvý tréning - po úvodnej anamnéze si môžete rezervovať svoj prvý tréning. Naši tréneri už budú informovaní o tom, že príde nový človek a budú vedieť približne kto ste.

Začínate makať - akonáhle budete mať všetky informácie, môžeme začať pravidelne trénovať. Vaša cesta za lepšou kondíciou a krajším telom sa práve začala 🙂 

Dohodnutie konzultácie

Prosím, vyplňte následujce informácie a my sa ti v priebehu pár dní ozveme.

  • Vaše údaje sú 100% v bezpečí. Nezdieľame ich tretím stranám ani nepredávame. Stlačením tlačítka súhlasíte s našimi podmienkami, ktoré nájdete na: Zásady spracúvania osobných údajov TU

Tréneri sú super, majú kamarátsky, ale zároveň profesionálny prístup, takže rešpekt. Páčia sa mi ich tréningové plány a ako ma vedia motivovať a hlavne nakopnúť,takže im plne dôverujem. Stereotyp tu nehrozí. Schudla som cca 4-5 kíl, narástli mi svaly a aj sa spevňujem samozrejme.

Monika Gajdošíková

Kadernícke služby

Chceš mať istotu, že sa aj ty u nás budeš cítiť ako doma?

Dohodni si nezáväznú bezplatnú konzultáciu s našim trénerom. Spoznáme sa, ukážeme ti gym, vysvetlíme ti našu filozofiu. Ty nám povieš niečo o sebe, o tom, aké máš zdravotné, pohybové a časové možnosti. Preberieme všetky tvoje ciele a očakávania a odpovieme ti na všetky tvoje otázky. Nemáš čo stratiť, tak nám napíš ;)