fbpx

Získaj silu a funkčnú kondíciu vďaka ranným, či poobedným tréningom, kde na teba nebude nikto čudne pozerať.

SKUPINOVÉ TRÉNINGY A CVIČENIA VO FORCE8 GYME

V našom ružinovskom fitku FORCE8 sa venujeme najmä skupinovým tréningom a cvičeniam, na ktorých je postavený celý náš koncept.

Každý deň môžeš absolvovať skupinový tréning zameraný na silu a kondíciu, kde precvičíš celé telo, ktoré tak pripravíš na ľahšie zvládanie bežného života. Postará sa o teba team skúsených trénerov.

Alebo absolvuj niekoľkomesačné programy na premenu postavy, napr. program NESCHUDNEŠ NEPLATÍŠ.

0 +

SKUPINOVÝCH TRÉNINGOV

0 %

NAPLNENÁ KAPACITA GYMU

0

OSÔB NA TRÉNINGU

0 +

ÚSPEŠNÝCH PREMIEN

Ako ti vieme pomôcť našimi skupinovými tréningmi?

c4b73d3e1419c82d0976b48af1a29ab0

FORMA A KONDÍCIA

Potrebujete sa dostať do formy ako za mlada? Potrebujete zlepšiť kondičku a cítiť sa fit?

6849010

CHUDNUTIE

Potrebujete schudnúť pár kíl, nabrať svaly, či vyformovať postavu?Chceli by ste sa zbaviť celulitídy okolo brucha alebo na stehnách?

2216811
PRAVIDELNÝ POHYB

Potrebujete sa začať hýbať, lebo vás bolí chrbát zo sedavej práce? Chcete zlepšiť svoj životný štýl? Začať sa zdravo stravovať a pravidelne cvičiť pod dohľadom?

89875846-line-icon-of-stick-man-superhero-design-of-super-hero-icon-vector-illustration
SEBAVEDOMIE

Potrebujete získať viac sebavedomia a krajšie telo? Chcete schudnúť do svadobných šiat či po pôrode?



S týmto všetkým a mnohým ďalšími problémami vám vieme pomôcť na našich skupinových tréningoch. Prečítajte si viac na tejto stránke a začnite s nami makať.

Na čo sú naše skupinové tréningy zamerané?

Vo všeobecnosti by sme mohli povedať, že sa zameriavame najmä na silové a kondičné skupinové tréningy, ktorých cieľom je najmä:

01

chudnutie a spaľovanie tuku,

02

formovanie postavy a spevnenie

03

zlepšenie kondície a vytrvalosti,

04

05

zlepšenie sily a držania tela

zlepšenie problematických partií ako sú zadok, stehná, brucho, či paže

Naše tréningy by sme mohli charakterizovať ako funkčný tréning, ktorého cieľom je z vás spraviť komplexne zdatného človeka, ktorý je silný, vytrvalý, chudý, sebavedomý a nič ho pri tom nebolí

Ako prebieha náš skupinový tréning?

REZERVÁCIA TRÉNINGU – ako prvé odporúčame rezervovať si čas tréningu, ktorý vám vyhovuje. Naše tréningy prebiehajú ráno aj večer. Takto si zabezpečíte svoje miesto a my budeme vedieť, kto príde, koľko vás bude a na čo sa máme pripraviť.

VČASNÝ PRÍCHOD DO GYMU – včasný príchod pred tréningom je dôkazom toho, že vám na tréningu záleží a chcete jeho čas využiť naplno. Preto odporúčame prísť 10 minút pred tréningom, v kľude sa prezliecť, vycikať, napustiť si vodu, či pripraviť gumičku do vlasov.

ROZCVIČKA – pred tréningom sa vždy 10 – 15 minút venujeme úvodnej fáze tréningu. Štandardne cca 3 – 5 minút venujeme zahriatiu organizmu na prevádzkovú teplotu. Nasleduje pár cvičení na rozhýbanie sa a mobilitu kĺbov, aktivačky, ktoré zodpovedajú hlavnej časti tréningu.

BRIEFING – po skončení rozcvičky si všetkých zoberieme a vysvetlíme čo nás na tréningu čaká, čo je jeho cieľom, aké cvičenia budeme robiť a aká bude organizácia. Ukážeme vám správnu techniku cvičení a ich prevedenie, prípadne ľahšie a ťažšie verzie, preto začiatočníkov či pokročilých. Toto je dôležitá časť, ktorá trvá cca 5, maximálne 8 minút, ale zabezpečí nám hladký priebeh tréningu.

HLAVNÁ ČASŤ TRÉNINGU – po skončení rozcvičky a briefingu ideme na to. Podľa typu tréningu si rozdelíme jednotlivé cvičenia a začneme trénovať. Väčšinou máme pripravený časovač, kde vidíte koľko máte cvičiť alebo aká dlhá pauza nás ešte čaká. Hlavná časť trvá cca 30 – 45 minút. Táto časť je najdôležitejšia z celého skupinového tréningu a má na každý deň svoj špecifický cieľ. Niektoré dni sú zamerané viac na silu, iné na vytrvalosť a spaľovanie. Po cca 4 týždňoch meníme tréningový plán a meníme ciele na jednotlivé dni.

ZÁVER TRÉNINGU – v prípade, že sme mali kratšiu hlavnú časť, tak na záver si dáme buď „kardio“ alebo len jednoduché valcovanie na masážnych valcoch pre uvoľnenie a prekrvenie svalov. Všetko záleží od typu tréningu, jeho cieľa a organizácie.

Aké cvičenia používame na našich skupinovkách?

sila

Cvičenia s kettlebellom

Turkish get up, swingy, goblet drepy, tlak rukou a pod.

2151434

Cvičenia s činkami a jednoručkami

drepy, mŕtve ťahy, tlaky, výpady, tlaky, farmárska chôdza, príťahy a iné

2548518
Cvičenia s vlastným telom

kľuky, drepy, zhyby na hrazde alebo príťahy, behy, skoky, lozenia alebo cvičenia na core

2690082
Cvičenia na kruhoch a iné pomôcky

vis, zhyby, cvičenia na TRX, s lodným lanom, s expandrami, kladivami a pod.

Ak tieto cvičenia nepoznáte a ste začiatočník, nemusíte sa báť. Máme presné metodické postupy ako vás ich naučíme. Vďaka nášmu tréningovému programu sa v nich budete postupne zlepšovať a napredovať. Tréner vám vždy ochotne vysvetlí absolútne základy a najdôležitejšie technické prvky daného pohybu, aj dýchanie.

Veríme, že aj keď je niekto skúsenejší borec a tieto cvičenia už pár rokov robí, tak ho dostaneme na vyšší level. Vycibrené oko našich skúsených trénerov vidí veci, ktoré bežný človek ľahko prehliadne. Navyše náš programing je tak postavený, aby ste vedeli neustále napredovať aj keď máte už čo to odcvičené.



Venujeme sa najmä funkčnému a silovo kondičnému skupinovému tréningu. Výber cvičení pozostáva najmä z komplexných a viackĺbových cvičení. V našom gyme nepoužívame takmer žiadne stroje. Učíme vás hýbať sa a ovládať vlastné telo a tiež externú záťaž.

Aká je kapacita našich tréningov?

Kapacitu našich tréningov sme obmedzili na maximálne 8 ľudí. Chceme zachovať kvalitu a nechceme z našich skupinových tréningov robiť masové hopsanie alebo skupinové spotenie sa. My robíme skupinový TRÉNING. A tam potrebujeme zabezpečiť určitú úroveň individualizácie, ktorá je pre nás podstatná. Taktiež chceme, aby každý z vás mal dostatok miesta na cvičenie a nemusel sa lepiť na spoteného spolumakača.

Táto kapacitu umožňuje hlavne našim trénerom dostatočne a kvalitne sa venovať každému jednému z vás.

Vrámci skupinových tréningov dbáme hlavne na tieto aspekty:

  • Technika a kvalitné prevedenie cviku – Toto je pre nás alfa – omega celého gymu a všetkých skupinových tréningov. Doslova „buzerujeme“ za to, aby ste cvičenia robili čo najlepšie a správne. Nechceme u vás prehlbovať disbalancie alebo spôsobovať bolesti chrbta.
  • Dobrá nálada a podpora – Chceme, aby ste sa na naše tréningy tešili a radi k nám chodili. Preto sa v našom gyme nestáva, že by vás niekto nepodporil alebo naopak deprimoval, či podceňoval. Na skupinovkách vždy panuje dobrá nálada.
  • Komunita – Skupinový tréning je ideálny aj na trochu socializácie s podobne nastavenými ľuďom. Sme nesmierne šťastní, keď vidíme našich členov ešte 20 – 30 minút po tréningu ako sa medzi sebou rozprávajú. Komunita je jedným z našich hlavných pilierov.

Chcete sa pridať k nám?

Ako postupovať keď chcete začať chodiť na naše skupinové tréningy a cvičiť?

1. Dohodnite si úvodnú konzultáciu – vyplňte formulár a my sa vám do cca 24 – 48h ozveme.

Prejdeme si s vami konkrétne detaily o vás, vašich cieľoch, aktuálnom stave a pod., aby sme si boli istí, že vám vieme pomôcť a že naše tréningy sú pre vás vhodné.

2. Rezervujte si prvý tréning – po úvodnej anamnéze si môžete rezervovať svoj prvý tréning. Naši tréneri už budú informovaní o tom, že príde nový človek a budú vedieť približne kto ste.

3. Začínate makať – akonáhle budete mať všetky informácie, môžeme začať pravidelne trénovať. Vaša cesta za lepšou kondíciou a krajším telom sa práve začala 🙂

NÁŠ PRIEBEŽNÝ ROZVRH

VYBER SI ČAS SKUPINOVÝCH TRÉNINGOV, KTORÝ TI VYHOVUJE NA CVIČENIE